Propagujte se skvělými webovými stránkami

0 Comments


Pokud už vyvíjíte koncept, produkt nebo službu v rámci firmy nebo jiného společenství, nechte si zřídit webové stránky. Zákazníkovi tak nemusíte pokaždé složitě vysvětlovat nebo vypisovat na propagační letáčky, stačí jeden malý, šikovný odkaz. Tam přehledně uvedete vše o sobě, svém produktu a vaší prodejně. To se samozřejmě jednoduše řekne, jenže pro někoho, kdo o stránkách moc neví může být zadání požadavku tápavé.
spokojený zákazník

Obujte se do bot uživatele

V prvé řadě budete potřebovat název domény, přesněji řečeno volné domény. Jméno by mělo být jednoduché, lehce zapamatovatelné a obsahovat co nejméně pomlček, čísel a podobně. 
Dále byste měli mít jasnou představu o svém logu, názvu firmy a také dobrou navigaci. Ta zajistí hladký pohyb zákazníka na stránkách. Nezasekne se například v nějaké podstránce, ze které se nebude umět dostat zpátky na tu domovskou.
Většina z nás pravidelně brouzdá po internetu, jaké chování u sebe sledujete? Chodíte raději na weby skrz desktopový nebo mobilový prohlížeč? Vaši zákazníci se asi také budou chtít připojit z mobilu. Dopřejte jim proto život bez frustrace pomocí responzivního designu. Měl by produkovat různé verze stránky pro různá zařízení, tj. variaci velikostí obrazovek.
online marketing
Pro vaše vlastní účely doporučuju web spojit s nějakým statistickým systémem. Jeden z nejrozšířenějších je Google Analytics spolu s Google Tag Manager. Můžete zde pozorovat velké množství dat o vašich návštěvnících – odkud přišli, kolik času stráví, jestli si dají položky do košíku. Skrze to můžete analyzovat své nedostatky nebo i efektivitu vašich placených reklam nebo třeba sociálních sítí.
Co se týká samotného obsahu, měli byste uvést všechny potřebné informace jako jsou:
·         Otevírací hodiny
·         Kontaktní informace
·         Rozsah služeb včetně ceníku (např. nabízíte-li kadeřnické nebo manikérské služby)
·         Recenze nebo ukázky vaší práce
·         Případně můžete také tvořit užitečný obsah pro vaše zákazníky prostřednictvím blogu a článků.